Klacht GGN Mastering Credit: Beslag op mijn loon

Jasper

Ik had een regeling getroffen en ik heb 1 termijn betaald, en toen ik de maand erop via mijn incasso weer een termijn wou betalen was er geen dossier meer dus er stond dat alles betaald was. Nu kreeg ik gisteren van mijn werkgever een bericht dat GGN beslag heeft gelegd op mijn loon, en het bedrag is nu ook flink verhoogd. Ik heb omdat ik helaas op dit moment meerdere schulden heb hulp ingeschakeld om er weer uit te komen. Ik heb gisteren meteen nadat ik bericht had gekregen van mijn loonbeslag geprobeerd contact op te nemen om te kijlen naar een oplossing. Helaas had ik na een kwartier wachten nog niemand aan de telefoon dus heb ik het vandaag nog een keer geprobeerd, en de situatie uitgelegd. Helaas kreeg ik te horen dat de loonbeslag terecht is en dat zij niks meer voor mij kunnen betekenen. Ik kreeg het gevoel dat ik tegen een muur aan het praten was en de starre houding van de persoon aan de andere kant van de lijn beviel mij ook niet. Ik heb hulp gezocht om weer financieel gezond te worden, zodat ik weer een leuk leven kan opbouwen, maar door dit soort geintjes kom ik geen steek verder en levert me meer alleen maar stress op. GGN is een machtig bedrijf die op smerige manieren mensen geld af proberen te troggelen. Mijn laatste hoop is mijn budgetcoach die alles uit handen heeft genomen, en ik hoop echt dat we hier een oplossing voor kunnen vinden want jullie geld krijgen jullie maar dan niet via deze weg.

Loonbeslag intrekt en dat ik het bedrag door mijn budgetcoach in termijnen kan betaken zodat ik niet verder in de problemen kom met andere schuldeisers

GGN Mastering Credit
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wanneer de klacht is afgehandeld ontvangt u via e-mail een reactie. Met vriendelijke groet, GGN
    GGN Mastering Credit
    Geachte heer of mevrouw,

Wij hebben u op 24 oktober een brief toegestuurd met een inhoudelijke reactie op uw klacht. In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Jasper
Als reactie gaf GGN aan dat zij mij de brief op 24 oktober verstuurd hebben. Ik heb 'm pas gisteren (1november) pas ontvangen. Ze versturen de brief express later zodat ze hopen dat de gene in kwestie misschien wat afgekoeld is. Helaas voor jullie. Mijn klacht hebben ze gewoon gekopieert en geplakt en ze leggen de schuld volledig bij mij neer. Ik ben het ermee eens dat ik verantwoordelijk voor de betalingen ben maar GGN is er verantwoordelijk voor dat hun systeem goed werkt zodat ik gewoon mijn betalingen kon doen. Dus in dit geval snijdt de mes aan 2 kanten! GGN gaf in hun brief aan dat ik direct contact met hun op had moeten nemen omdat de betaling niet lukte, nou probeer ze maar eens te bereiken, je staat al zo een half uur in de wacht zonder ook maar iemand gesproken te hebben. Ik vind en ik denk vele met mij dat ze waardeloze service geven voor het geld dat ze vragen. Karma komt jullie kant op, want ik zag toevallig iets voorbij komen op programma kassa vanavond. Stakkers!

Ook een klacht indienen over ?