Klacht GGN Mastering Credit: Beslaglegging roerende goederen

Carlo

Maandag a.s. wordt er op roerende goederen beslag gelegd, zoals uitvoerig uiteen gezet in een door mij ontvangen brief. Ik ben echter gehuwd op Huwelijkse Voorwaarden, waarbij sprake is van scheiding van vermogens. De Huwelijkse voorwaarden bestaan reeds vanaf mijn huwelijksdatum en zijn laatstelijk nog bijgewerkt Mijn echtgenote bezit alle roerende goederen en dat staat ook als zodanig, met goederenlijsten, omschreven.
Desondanks is het onmogelijk contact te krijgen met GGN om hierover te spreken. Mails blijven onbeantwoord, betalingsregelingen afgeslagen en een medewerker van GGN gooit zelfs de hoorn op de telefoon.
Nu zitten we te wachten en worden er nodeloos kosten gemaakt, terwijl ik alles in het werk stel om vooraf duidelijk te maken wat de situatie is. Het blijft zijdens GGN doodstil

Vandaag nog een telefoontje

GGN Mastering Credit
    Er is vandaag telefonisch contact opgenomen met de klager. Er is verzocht om bewijsstukken. Deze heeft de klager aangeleverd. GGN gaat de kwestie verder beoordelen, zoals afgesproken met de klager.

GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?