Klacht GGN Mastering Credit: Beslaglegging.

Kensha

Doordat ik een foutje had gemaakt omdat ik 2 dossier heb bij ggn was de betaling van de ene dossier 2 maanden niet betaald. Ondanks dat ik daarvoor altijd netjes op tijd heb betaald word er nu beslag gelegd op mijn salaris. Ik heb in die 2 maanden ook niets vernomen waardoor ik gedacht zou hebben van oeps ohh ja er gaat iets niet goed. Er word een brief verstuurd naar mijn werkgever word er gezegd in midden juli. Hier hoor ik pas midden augustus van waardoor ik voor ggn dan al te laat ben met reageren. Ik heb meerdere schulden en door de beslaglegging word dit allemaal erger ondanks dat er word gezegd dat ik alles op papier moet zetten. Ik kom nu al amper uit laat staan als er beslag word gelegd.

Ik zou graag willen dat ggn mij de mogelijkheid geeft om de regeling te hervatten omdat ik altijd netjes heb betaald. En zoals ik al eerder aangaf had ik eerder bericht gehad dan had ik nog kunnen reageren. Dat was dus niet het geval. Ggn graag mensen die altijd correct zijn geweest de mogelijkheid geven om zich verder te bewijzen

Geachte heer of mevrouw,

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht een e-mail gestuurd met de behandeling van het dossier.
    Tevens hebben wij u een bijlage meegestuurd, waarin wij stukken opvragen. Zodra wij de stukken van u ontvangen, kunnen wij uw dossier verder in behandeling nemen.

Kensha
    Ggn wil de regeling niet hervatten waar ik helemaal niet mee eens ben. Hun voorstel om al mijn schulden te mailen om dan maar het beslagvrijevoet opnieuw te bepalen. Totaal geen geen medeleven dat door het ziekbed en overlijden van mijn vriend er een foutje ia gemaakt. Maar hiervoor open staan ho maar. Geweldig ggn. Wat dat betrefd chapaeu voor andere deurwaarders die de situatie wel begrijpen. Ik zal ook alles doorsturen naar de consumentenbond kijken wat hun ervan vinden
    Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van onze eerdere gestuurde e-mail vragen wij u stukken aan te leveren voor de herberekening van de beslagvrije voet. Graag ontvangen wij deze van u, zodat wij uw beslagvrije voet kunnen aanpassen.
    Zoals wij u eerder aangegeven hebben is uw betalingsregeling niet conform afspraak nagekomen. Een betalingsregeling kunt u zien als een gunst.

GGN Mastering Credit.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?