Klacht GGN Mastering Credit: Betaling plaatsen in juiste dossier.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 256183
Gebruiker
boris1959
Datum
1 reactie

Details

Klacht

heb per ongeluk verkeerde dossier nummer gebruikt bij overmaken geld. dit ter afsluiting dossier(heb er twee). na telefonisch onderhoud blijkt dat dit niet gecorrigeerd kan worden. dit vind ik onzin . nu heb ik in plaats van een vordering nog altijd twee en daar ben ik niet eens. mogelijk komen nog extra kosten.GGN moet ook oog hebben voor de mensen die in problemen zijn geraakt en niet nog meer onnodige leed veroorzaken. hier gaat om een kleine correctie die ook veel leed bespaart

Gewenste oplossing

Correctie toepassen en fout overgemaakte geld naar de juiste dossier overbrengen.
Geboden oplossing
ggn zorgt voor zichzelf .doel ...mensen uitkleden. oplossen is er niet bij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer,

    In dossier 24251203 hebben wij u reeds een antwoord gestuurd op uw bezwaar/klacht per e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    GGN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen