Klacht GGN Mastering Credit: Betalings afspraak en loonbeslag

Klachtnummer
# 184552
Gebruiker
klant1234
Datum
2 reacties

Details

De klacht

5 september heb ik met GGN een loonbeslag via de website geregeld.
9 termijnen van 39 euro, helemaal goed, voor 353 euro.
Op de website van GGN wordt dan ook gemeld dat er een bevestiging komt, ik blij en opgelucht.
2 dagen later krijg ik brief van GGN dat er een loonbeslag is van ruim 600 euro.

Dit lijkt mij niet te kloppen, ik gebeld met GGN en ze melden dat ze niks meer kunnen doen. Via de website van GGN heb ik de klacht ook gemeld en een oplossing geboden.
Ik verwacht dat de GGN bij mij terug komt met een aanpassing op het beslag zodat we dit kunnen oplossen.

De oplossing

ik wil terug naar de betaalregeling die er is afgesproken op maandag 5 september, deze regeling is afgesproken voordat ik de brief met derdebeslag kreeg.

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Wij hebben u een e-mail gestuurd met de behandeling/antwoord op uw klacht.
    Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen