Opgelost door GGN Mastering Credit: Brief gekregen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 640710
Gebruiker
Melsje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Goededag ik heb een klacht over ggn.

Ik heb een betalingsachterstand bij menzis deze heeft ggn in behandeling.
Ik heb gewoon de betalingen nagekomen van 80 euro per maand regeling.
Ik zou eind december het resterende bedrag betalen helaas lukte dit niet heb dit zeker weten laten weten volgens ggn niet.
Wel de 80 euro betaaldcontact gehad met de chat het was binnen volgende betaling moest ik wel wat anders neerzetten en het debiteurennmr maar dat was het verder niks over de rest van de betaling dus ik dacht dat eind januari voor het resterende OK was.
Tot ik afgelopen zaterdag een brief krijg en dat ik het moet betalen binnen 5 dagen anders gaan ze verder en kost het nog meer.
Dit wil ik niet want ik betaal echt wel en extra kosten kan gewoon niet.

Graag reactie via de mail dan heb ik het zwart op wit

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon graag eind januari betalen want ik wil er ook vanaf.
Ik kan 25 januari betalen en zou het fijn vinden als hier mee acoord gegaan werd anders had ikwel verwacht dat de chat ook wat had gezegd en dit is niet gebeurd alleen dat mijn betalingsregeling netjes binnen was.
Geboden oplossing
Ik mag einde van de maand betalen daar ben ik het prima mee eens. Alleen waar ik het niet mee eens ben is dat ze zeggen dat ik dat niet heb gevraagd. Ook heb ik netjes de 2 maand bedragen betaald die anders afgesproken waren en had ik de regeling doorgezet was ik veel eerder klaar dan eind van deze maand.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte mevrouw Vreugdenhill,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen
    10 werkdagen te behandelen.
    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Vreugdenhill,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 11 januari 2023.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen