Klacht GGN Mastering Credit: Brief niet nakomen betalingsregeling

Nathalie el moussaoui

Ik heb een regeling van 80,- per maand mbt een rechtzaak waar het bedrag van 1730,- is. Ik heb betaal 1120,- en moet nog 610,- tenminste dat reken ik uit na 14 keer betaald te hebben. En ik heb ook altijd het dossier nummer erbij vermeld. Nu krijg ik een brief dat ik de regeling niet nakom en dat ik het restant van 1042,- moet betalen??? Ik vind dit echt ongelooflijk, ik betaal iedere keer die 80,- moet extra werken om dit en andere dingen te kunnen betalen en nu maken ze nog een verkeerde berekening ook, zo kom ik er nooit vanaf! Ik heb ze gemAilt en een brief gestuurd.

Dat het bedrijf inderdaad ziet dat ik die 14 betalingen heb gedaan en dan is goed uit rekenen wat 1730 - 1120 is en ze je ook even de gelegenheid geven om dit eerst recht te trekken voordat hun cq Menzis met een nieuwe grote rekening komt. Want we krijgen v Menzis een rekening v 430,- maar een deel is van gemaakte ziekenhuis kosten in juli en nu eisen ze dus weer 430,- op, dit had ook eerder of verdeeld kunnen worden, maar nee weer een nieuwe regeling

GGN Mastering Credit
    mail met uitleg gestuurd en nieuwe regeling voor alle dossiers

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?