Klacht GGN Mastering Credit: Dieven geld terug sturen

Gigigigi

Ze zouden geld terug sturen beslag was opgegeven de laatste keer was er 49 euro weer af maar die zijn terug daarvoor weken terug voor de 49 euro is afspraak gemaakt 116 euro zou al naar de boekhouding zijn want dat zal gelijk gestort worden dat was onder hun en afspraak en nog steeds geen 116 euro terug wat ze belooft hadden dus niks te maken met de 49 euro daarnaast 116 euro is belofte de zaken open te maken en de rest ook terug te sturen ook al is het niet onder jullie jullie kunne dit terug halen dit is diefstal van iemand die niks heeft toch geld afnemen wil geld terug zoals is afgesproken was toch al overgemaakt boekhouding waar blijft het dan en niet die 49 euro de gesprekken ervoor

Geld terug zoals afgesproken

GGN Mastering Credit
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    Gigigigi
    Wel rekening sturen met lef maar geen terug betaling doe de terug betaling maar eerst ff zoals jullie zeggen steeds
    GGN Mastering Credit
    Wij hebben uw klacht vandaag afgehandeld. Er is een inhoudelijke reactie per e-mail naar u toegestuurd. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van de afwikkeling van uw klacht, dan vernemen wij dit graag van u.

GGN mastering credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?