Klacht GGN Mastering Credit: Foute brief gekregen

Klachtnummer
# 606528
Gebruiker
Melsje
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik krijg een brief van ggn dat ik voor 6 juli het gehele bedrag moet betalen wat ik hun verschuldigd ben en anders er een dagvaarding aan komt.
Beetje lastig om te betalen voor 6 juli als het vandaag 7 juli is.

En ik heb aangegeven het niet in 1 keer te kunnen betalen.

Gewenste oplossing

Dat de datum van de brief veranderd wordt.
Hoe kun je nou betalen voor 6 juli als je de brief 7 juli krijgt.

En ik wil gewoon een oplossing geen extra kosten

3 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen. In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    Melsje
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht
    verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 12 juli 2022.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen
    inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen