Klacht GGN Mastering Credit: geen antwoordt

Klachtnummer
# 5420
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik krijg geen antwoordt op emails er zijn nog meerdere incassobedrijven waar onder intrum ik denk dat ze niet antwoorden want dan kost het de persoon weer meer geld want ze willen alleen maar geld verdienen en niet denken aan personen en dat in voor mensen moeilijke tijden ik wil dat daar tegen op wordt getreden ik heb met deze 2 problemen maar er zijn meer incassobureaurs die de zelfde praktijk toepassen ik hoop dat jullie er wat aan kan doen groetjes

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    GGN heropend deze klacht om deze te kunnen afwikkelen op klachtenkompas.nl

    GGN Mastering Credit
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Deze klacht is in juni 2012 door de klager geplaatst. GGN betreurt het dat de klager destijds een probleem in de communicatie heeft ervaren. Gezien de plaatsingsdatum van deze klacht, wikkelen wij deze op klachtenkompas.nl af. Wij verzoeken de klager contact met ons op te nemen wanneer er nog problemen ervaren worden.

    GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen