Klacht GGN Mastering Credit: Geen enkel respons op telefoon en email van mij aan GGN Mastering credits

Klachtnummer
# 147021
Gebruiker
azefanja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

door geen respons van GGN krijg ik geen AV van Zilveren Kruis, terwijl mijn achterstand volledig in nov. 2015 volledig is afbetaald en zilveren kruis wacht op een afmelding door GGN mastering credit

De oplossing

Gewenste oplossing: per direkt door GGN een melding naar de zilveren kruis dat mijn afbetaling al in nov. 2015 is uitgevoerd

1 reactie

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    GGN heeft uitgebreid gesproken met klager en zijn tot een oplossing gekomen.

    GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen