Klacht GGN Mastering Credit: Geen reactie op verzoek inzage persoonsgegevens

Klachtnummer
# 105257
Gebruiker
ruud
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nadat GGN een brief gestuurd had waarin zonder opgaaf van redenen gesteld werd dat een incassoprocedure gestopt werd, heb ik een brief gestuurd met het verzoek obv. de Wet Bescherming Persoonsgegevens mij inzage te verschaffen in alle persoonsgegevens die van mij geregistreerd staan, inclusief de bron van deze gegevens.
Na 5 weken heb ik nog geen reactie hierop mogen ontvangen.

De oplossing

1) Verstrekking van mijn vastgelegde persoonsgegevens.
2) Verwijdering van alle niet ter zake doende persoonsgeegvens; anders dan NAW-gegevens heeft GGN geen legale grond persoonsgegevens van mij vast te leggen (zoals BSN, geboortedatum , etc.).

4 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij houden u op de hoogte over de verdere afhandeling.GGN Mastering Credit
  2. Auteur
    ruud
    Datum
    Niet te snel zeg, die reactie.Waarom gaat GGN pas reageren op een verzoek dat wettelijk geborgd is, nadat er een klacht is ingediend?
  3. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen.

    GGN Mastering Credit
  4. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Wij hebben inmiddels inhoudelijk gereageerd op deze klacht. In verband met de privacy van de melder gaan we op de website niet inhoudelijk in op deze klacht.

    GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen