Klacht GGN Mastering Credit: Geld te veel niet terugstorten en te lang wachten erop.

Klachtnummer
# 311316
Gebruiker
Annika028
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is teveel betaald voor een dossier en jullie gingen dit verrekenen met een ander dossier. Voordat ik de kans had om te reageren was dit al gedaan. Nu al een lange tijd aan het wachten op mijn geld. Wat hard nodig is om rekeningen en eten te kunnen betalen. Zeer asociaal. Jullie hadden geen recht op dat geld en gingen zelf ook nog eens beslissen dat het verrekend word met een ander dossier tenzij ik reageer. Zo hoort dat niet. Jullie hadden toen geen recht op dat geld en jullie hebben dus ook het recht niet om die beslissing te nemen en het geld bij te houden. Eerst terugstorten met voorstel die eventueel te verrekenen. Niet: verrekenen en eventueel terugstorten!

De oplossing

Terugstorten perdirect!!

2 reacties

  1. Auteur
    Annika028
    Datum
    Op 27 juni werd ik gebeld door jullie dat het binnen 24-48 op mijn rekening zou staan.
    Op 2 of 4 juli heb ik zelf gebeld, omdat het er jiet op staat. Toen werd er gezegd dat het die week erop staat.
    Einde van de vrijdag staat er nog niks op van jullie.
    Vandaag, 9 juli, weer gebeld en kreeg ik te horen dat jullie achter lopen met werk en dat het nog langer gaat duren.

    Ondanks dat ik al meerdere keren heb gezegd dat ik geen geld meer heb voor eten zetten jullie er geen vaart achter.

    Het blijft nog steeds geld waar jullie geen recht op hebben en jullie weigeren het gewoon om terug te storten.
    Onmenselijk bedrijf. Doe wat je zegt.
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte A Heijna,

    Onze welgemeende excuses voor de lange verwerkingstijd. Wij gaan er vanuit dat dit niet nogmaals zal voorkomen.

    Met vriendelijke groet,

    GGN mastering credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen