Klacht GGN Mastering Credit: GGN reageert niet binnen wettelijke termijnen

Klachtnummer
# 268937
Gebruiker
Aart67
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GGN reageert niet op betalingsvoorstel zoals gedaan is door WHUB. In 1e instantie verwezen ze ons terug naar Essent, maar deze hebben duidelijk aangegeven dat we hiervoor bij GGN moeten zijn. Inmiddels heeft WHUB deze week 2x contact gezocht met GGN en de wettelijke termijnen waarop ze moeten reageren op het voorstel van WHUB zijn inmiddels verstreken.

De oplossing

Kwijtschelding openstaande vordering tegen finale kwijting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GGN Mastering Credit is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen