Klacht GGN Mastering Credit: GGN reageert niet op mails

# 420831
NN

Ik heb in december 2019 een mail gestuurd met de vraag of de betaling uitgesteld kon worden (en uitgelegd waarom) en ipv reactie op mijn mail kreeg ik een dagvaarding met een kostenpost erbij van meer als het dubbele van het openstaande bedrag! Ik heb toen gelijk contact opgenomen en gevraagd waarom ik niet gewoon antwoord heb gekregen en ipv een dagvaarding met hoge kosten terwijl ik er bijna vanaf was en op antwoord zat te wachten. Ze zeggen deze mail niet ontvangen te hebben (?) dus ipv gewoon contact op te nemen met mij sturen ze een dagvaarding en maken de kosten ruim het dubbele terwijl ik er bijna van af was.. . Nu krijg ik op mijn mails geen reactie en als ik de hoge kosten niet betaal ook nog gerechtelijke kosten bij? Terwijl ik mijn afspraak netjes nakwam en toen dit in dec niet lukte ik hun om uitstel heb gevraag hiervoor. Ik heb alles naar de rechtbank gestuurd zodat zij kunnen zien dat dit van geen kanten klopt

De onterechte kosten die erbij zijn gekomen eraf halen en gewoon de mails beantwoorden (mails via de site en contactformulier!) Inzien dat ze om geld te willen verdienen de mensen opnieuw in de ellende duwen die er bijna uit waren.

NN
    Kreeg zojuist een mail dat er een nieuwe regeling is met een hoger aflos bedrag omdat door de onterechte dagvaarding de kosten ruim verdubbeld zijn... ook gaat ondanks de nieuwe regeling de rechtzitting gewoon door(?!) waarschijnlijk omdat ze dan weer torenhoge kosten erbij kunnen rekenen en het bedrag nog hoger wordt. SCHANDALIG! Het maakt ze niet uit of ze mensen de ellende in helpen als hun maar verdienen...
    GGN Mastering Credit
    Geachte heer of mevrouw,

Uw klacht hebben wij ontvangen en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Wij streven er naar om u klacht zo spoedig mogelijk te behandelen.

GGN
    NN
    Dan wel graag een oplossing en reactie voor 3 februari en niet na de rechtzitting "zodat jullie er niks meer aan kunnen doen " mvg
    NN
    Het zou wel zo netjes zijn het op te lossen voor de rechtzitting 4 februari en niet pas erna te reageren...
    NN
    Helaas nog steeds geen reactie ontvangen van GGN ... Waarschijnlijk gaan ze dit ook pas doen na morgen zodat de kosten al gemaakt zijn .
    NN
    Zoals verwacht en gevreesd nog sreeds geen reactie van ggn ondanks mails via contactformulier email direct en klacht.nl
    GGN Mastering Credit
    Geachte heer of mevrouw,
    Wij hebben uw klacht behandeld. Wij hebben u op 13 februari een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie op uw klacht. In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

NN
Ze hebben uiteraard pas na de rechtzitting gereageerd (wegens drukte zeggen ze...) waardoor de kosten waarschijnlijk van nog geen 100,00 naar honderden euro's extra zijn gegaan en beweren (of negeren)dat ze geen mail in dec van ons ontvangen hebben. Dus al met al hebben hun weer onterecht geld verdiend omdat ze gewoon doen of ze gek zijn en er maling aan hebben

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?