Klacht GGN Mastering Credit: GGN Reagierdt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 613780
Gebruiker
Gebruiker1529406420
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb geen uitleg over beslagvrije voet gevraagd.....de vordering is all betaald en zelfs te veel ingehouden dat was de klacht ook

Gewenste oplossing

ik krijg uitleg over beslag vrije voet VEEL INGEHOUDEN OP MIJN UITKERING VORDERING IS AL BETAALD....
Geboden oplossing
alweer omzien....van ggn......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht toegevoegd aan de eerder vandaag aangemelde klacht. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 17 augustus 2022.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen