Klacht GGN Mastering Credit: GGN Reagierdt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609931
Gebruiker
Gebruiker1529406420
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb beslag op mijn uitkiring gehad van GGN

GGN heb te veel ingehouden en nu ben ik bezig met UWV EN GGN om te veel betaalde bedrag terug te vragen.

GGN en UWV reageren niet om mijn e mail.

Gewenste oplossing

GGN aan de werk zetten en te veel ontvangen bedraag terug storten op mijn rekening
Geboden oplossing
GGn reagierd met onzien over de beslag regels e zo....maar de klacht ging hier om dat ggn op de oude beslagleging te tee veel geld ingehouden en deze niet terug gestoordt heb
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer Scekic,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    Gebruiker1529406420
    Datum
    Beste GGN,

    Deze antwoord hoor ik al 4 wekken dus mooi genoeg gewest...ik wil dat u direct stappen onderneemt
  3. Auteur
    Gebruiker1529406420
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 1 augustus 2022.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen