Opgelost door GGN Mastering Credit: GGN wilt zorgen dat je geen leefgeld meer hebt om je kinderen eten te geven.

content Opgelost
Zhiva82

Er is nog altijd niks veranderd en het is net alsof je tegen een muur praat. Je bent met een iemand iets aan het proberen te regelen. Echt met hoofdletters proberen want ik kan niet van 35 euro 100 euro maken. En vervolgens krijg ik gewoon een brief binnen. Hoezo alles loopt langs elkaar door daar!! Echt zo ontzettend vervelend. De mensen van GGN denken dat je van 125 euro leefgeld met 2 volwassenen en 2 pubers van 14 en bijna 16 ook nog eens 65 euro kan afgeven zodat je regeling 100 euro is en niet 35. Heel menselijk. Staat in de brief kan je dit niet betalen dan reageer dat we iets kunnen regelen. Nogmaals mijn in en uitgaven doorgegeven, Ben benieuwd wat ze nu weer voor een excuus verzinnen. Dus GGN ik ben helemaal niet blij hiermee!

Mij de regeling laten betalen wat ik nu betaal 35 euro voor mij 50 euro voor mijn partner, en niet gaan proberen om meer af te troggelen wat ik niet kan.

GGN Mastering Credit
    Geachte heer en/of mevrouw,
    Wij hebben zojuist een e-mail naar u toegestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.
    GGN mastering credit

Zhiva82

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?