Klacht GGN Mastering Credit: Halfslachtig antwoord op klacht ggn

GeenGehoorNl

Sinds 12-10-'15 ben ik als gemachtigde van mijn stiefzoon bezig met het proberen om te corresponderen met ggn.
Eerst gaat het mis aan de telefoon, waardoor het niet duidelijk is of ik nu wel of niet gemachtigd ben. Vervolgens raakt mijn verstuurde e-mail bij ggn zoek?! Als klap op de vuurpijl krijg ik slechts gedeeltelijk antwoord op mijn daaruitvolgende klacht van ggn.
Ik heb een kwartier aan de telefoon gehangen, om vervolgens doodleuk te horen, dat de e-mail niet is aangekomen. Bij een ander privé e-mailadres is hij overigens wel aangekomen, maar dat even terzijde. Vervolgens stuur ik hem voor de tweede keer en hoor daar net zoveel van als de eerste, niets dus. Ik print de e-mail uit en lever het in aan de balie op 13-11-'15 en mag dan in mijn handen knijpen, wanneer ik diezelfde dag een 'antwoord' krijg op mijn klacht.
Door het ontbreken van wederom een simpele ontvangstbevestiging, ben ik maar weer aan de balie geweest, om te informeren of deze is aangekomen. Gelukkig wel.

Ik zou het op prijs stellen, als ggn nu wel even de moeite zou nemen om inhoudelijk te reageren. Ik heb er nu in anderhalve maand meer tijd en geld ingestoken, dan dat nodig is.

GGN Mastering Credit
    GGN heeft vandaag telefonisch contact gezocht met derde. Telefonisch contact is niet tot stand gekomen. Er is vandaag een brief met toelichting aan betrokkene / derde verzonden.

GGN Mastering Credit.
    GeenGehoorNl
    Heel attent van ggn om te bellen, maar men is hier of aan het werk, of op de stage.
    De inhoud van de verzonden brief, sluit niet aan op bovengenoemde tekst. Spijtig om te zien, dat ggn denkt om leuk langs me heen te praten.
    Ik verwacht INHOUDELIJK, dus geen standaard antwoord op bovenstaand bericht + uitleg over de zin: fraude is geen overeenkomst getekend onder dwang. Wat is dat volgens ggn dan wel? Acceptabel? Ik wil ggn geen woorden in de mond leggen, maar dan moeten ze wel antwoord geven.
    GeenGehoorNl
    Even ter aanvulling, of verduidelijking liever gezegd:
    1 een reactie over het telefoongesprek
    2 de vermissing van de e-mail
    3 de tijdsduur aan de telefoon; hoe en wat gaat ggn eraan doen
    4 het uitblijven van een ontvangstbevestiging van de tweede mail
    5 uitleg over de regel in de brief van 1-12-2015
    Ik hoop dat het nu een beetje overzichtelijker is voor ggn, want in de korte tijd dat ik met ze 'correspondeer', heb ik gemerkt, dat ze moeite hebben met antwoord geven, op de gestelde vraag.
    GGN Mastering Credit
    De brief met dagtekening 1-12-2015 zal vandaag of morgen bij betrokkene / derde bezorgd worden. Uw aanvullende reactie is mogelijk gebaseerd op de brief met dagtekening 26-11-2015. Er zal vandaag (2-12-2015) nog een extra brief verzonden worden met een aanvullend antwoord op de genoemde punten.

GGN Mastering Credit.
    Goeie GeNade zeg
    Dus dit is het beste wat ggn kan melden?
    Jullie kunnen geen machtiging vinden in het dossier?
    Het is jullie niet duidelijk of de klacht naar aanleiding was van jullie brief met dagtekening 26-11-15 is? Zie boven meer onduidelijke punten voor ggn
    Jullie gaan het niet in behandeling nemen
    Had dat dan meteen gezegd, desnoods pas toen ik dat aan de balie navroeg (tip)
    Wel apart overigens, dat jullie 'antwoord' geven, terwijl jullie ineens geen machtiging kunnen vinden

GeenGehoorNl

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?