Klacht GGN Mastering Credit: Hoge extra kosten beslag

Mmmmjt6

Onterecht beslag op auto gelegd en ons dik 1200 euro extra kosten boven op het bedrag gelegd we hadden meerdere dossiers bij GGN ook al wat afbetaald eerder een jaar ervoor wel betaald maar per ongeluk verkeerd dossier nr erop gezet niks van terug gehoord was dus geen probleem anderhalf jaar verder is het weer gebeurd wel weer betaald maar per ongeluk een dossier nr erop gezet die al afbetaald was nu wel groot probleem krijgen dreig brieven gebeld mevrouw kon niet normaal praten tog sturen ze een brief betaal voor die datum anders vervalt de regeling meteen betaald daarna gebeld krijgen we te Horen brief moet als niet verzonden beschouwen auto beslag op gelegd dreiging openbare verkoop advocaat ingeschakeld veel moeten aan leveren en doen later moet ik 500 euro in 1x betalen dan gaat de openbare verkoop niet door ook dat gedaan beslag ligt nog wel op tenaamstelling van de auto kan em niet inruilen of verkopen en er is ook nog eens dik 1200 euro boven op gekomen en ook nog eens kosten voor een advocaat en maand bedrag is verdubbeld door heen klein foutje en al meer dan 3 jaar achter elkaar netjes betaald te hebben ga nu een goede advocaat zoeken dit is echt niet menselijk

Beslag opheffen

GGN Mastering Credit
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN
    GGN Mastering Credit
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 30 januari 2023.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?