Klacht GGN Mastering Credit: Hoge extra kosten beslag

Klachtnummer
# 644063
Gebruiker
Mmmmjt6
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onterecht beslag op auto gelegd en ons dik 1200 euro extra kosten boven op het bedrag gelegd we hadden meerdere dossiers bij GGN ook al wat afbetaald eerder een jaar ervoor wel betaald maar per ongeluk verkeerd dossier nr erop gezet niks van terug gehoord was dus geen probleem anderhalf jaar verder is het weer gebeurd wel weer betaald maar per ongeluk een dossier nr erop gezet die al afbetaald was nu wel groot probleem krijgen dreig brieven gebeld mevrouw kon niet normaal praten tog sturen ze een brief betaal voor die datum anders vervalt de regeling meteen betaald daarna gebeld krijgen we te Horen brief moet als niet verzonden beschouwen auto beslag op gelegd dreiging openbare verkoop advocaat ingeschakeld veel moeten aan leveren en doen later moet ik 500 euro in 1x betalen dan gaat de openbare verkoop niet door ook dat gedaan beslag ligt nog wel op tenaamstelling van de auto kan em niet inruilen of verkopen en er is ook nog eens dik 1200 euro boven op gekomen en ook nog eens kosten voor een advocaat en maand bedrag is verdubbeld door heen klein foutje en al meer dan 3 jaar achter elkaar netjes betaald te hebben ga nu een goede advocaat zoeken dit is echt niet menselijk

Gewenste oplossing

Beslag opheffen

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 30 januari 2023.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen