Opgelost door GGN Mastering Credit: Ik wil graag een reactie, en mij geld waar ik recht op heb terug.

content Opgelost
J. Judith

GGN heeft een beslag gelegd op mijn loon. Het bedrag dat afgehouden wordt klopt niet met de beslagvrije voet. Met een brief van schuldinfo en bewijs stukken hebben ik dit aangetoond. Dit ging over de maand augustus 2019. Dit is netjes behandeld en het te veel betaald bedrag heb ik terug gekregen. Dit bedrag klopte niet ook vanaf februari 2019 tm Juli 2019 klopt niet en is er teveel geld naar ggn toe gegaan.
We hebben een brief geschreven op 9 september 2019 met een berekening van de beslagvrije voet tussen februari tm juli 2019 ook met de bewijzen van die maanden.
Helaas heb ik tot op heden niks mogen vernemen van ggn, afgelopen vrijdag heb ik opnieuw een brief gestuurd, met de vraag waarom ik niks heb gehoord.
Geen reactie van hun kant, we gaan de 3 e week al in. Ik had graag een reactie en het te veel betaalde geld wat ggn heeft afgehouden graag terug gehad.

Ik wil mij geld wat mij toekomt graag terug hebben.

GGN Mastering Credit
    Geachte heer of mevrouw,

Om de klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij van u graag het dossiernummer.

GGN

J. Judith
Het te veel betaalde geld wat is ingehouden terug betalen.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?