Opgelost door GGN Mastering Credit: Ik wil graag een reactie, en mij geld waar ik recht op heb terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 391710
Gebruiker
J. Judith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

GGN heeft een beslag gelegd op mijn loon. Het bedrag dat afgehouden wordt klopt niet met de beslagvrije voet. Met een brief van schuldinfo en bewijs stukken hebben ik dit aangetoond. Dit ging over de maand augustus 2019. Dit is netjes behandeld en het te veel betaald bedrag heb ik terug gekregen. Dit bedrag klopte niet ook vanaf februari 2019 tm Juli 2019 klopt niet en is er teveel geld naar ggn toe gegaan.
We hebben een brief geschreven op 9 september 2019 met een berekening van de beslagvrije voet tussen februari tm juli 2019 ook met de bewijzen van die maanden.
Helaas heb ik tot op heden niks mogen vernemen van ggn, afgelopen vrijdag heb ik opnieuw een brief gestuurd, met de vraag waarom ik niks heb gehoord.
Geen reactie van hun kant, we gaan de 3 e week al in. Ik had graag een reactie en het te veel betaalde geld wat ggn heeft afgehouden graag terug gehad.

De oplossing

Ik wil mij geld wat mij toekomt graag terug hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Om de klacht in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij van u graag het dossiernummer.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Judith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het te veel betaalde geld wat is ingehouden terug betalen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen