Klacht GGN Mastering Credit: Ik word genegeerd terwijl zij alleen maar meer kosten maken en mij hiervoor aanklagen.

Klachtnummer
# 328436
Gebruiker
Yalcin0505
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had een betalingsregeling en die is opeens uit de lucht en ontvang constant brieven dat ik het volledige bedrag moet betalen en anders verdere maatregelen getroffen zullen worden.

Dit is al de vierde keer dat zoiets gebeurt sinds ik een regeling met ze heb en altijd op tijd betaal, lijkt wel alsof ze constant geld willen innen op deze manier. Mijn klacht is dan ook dat ik ze niet vertrouw en dat ze mijn regeling gewoon moeten blijven aanhouden en niet zomaar maatregelen treffen terwijl ik vragen heb en oplossingen zoek met hun. Ze houden zich hier ook niet aan de recht dat ze niks mogen doen tijdens het zoeken naar een oplossing. Ze gaan gewoon genegeerd door ondanks tientallen mails.

Gewenste oplossing

Dat ik me gehoord wil voelen op een eerlijke manier, dat ze niet verder gaan met maatregelen als ik een mail stuur. Dan moet het dossier worden opgeschort totdat er een oplossing is. En dat mijn regeling weer wordt hervat gezien ik een regeling heb die zonder enige reden is afgepakt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GGN Mastering Credit is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Yalcin0505
    Datum
    Zoals gewoonlijk nog niks gehoord en ondanks mijn mails en reacties op de webformulier. Ze blijven vorderen en brieven sturen dat ik niet betaal en niks doe. Kortom wet en regelgeving en GGN.. bestaat er zoiets?

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen