Klacht GGN Mastering Credit: Incasso betalingsachterstand ontvangen voor nooit-bestelde zaken (Bol.com)

Klachtnummer
# 95548
Gebruiker
ruud
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vandaag 2-Feb '15 een incassobrief ontvangen gedateeerd 29-01-2015 voor een vermeende betalingsachterstand voor bestellingen bij bol.com op 23-12-2011 (!).
Aangeven staat een betalingstermijn van vijf (5) dagen na datum v/d brief.

Heb nooit zaken besteld in Dec-2011 bij Bol.com, noch eerdere over deze kwestie - van wie dan ook - bericht ontvangen.
Deze factuur is duidelijk een fout, anders had ik er wel eerder van vernomen.

De oplossing

Een brief van dit incassobureau dat ze stoppen met het verhalen van deze factuur op mij.

4 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    GGN heropend deze klacht, zodat deze kan worden afgewikkeld.

    GGN Mastering Credit
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    De klager heeft het bezwaar op diverse manieren ingediend bij GGN. Na onderzoek is gebleken dat wij niet de juiste persoon hebben aangeschreven. Wij bieden hierbij nogmaals excuses aan de klager aan voor het ontstane ongemak. Het dossiers is inmiddels gesloten.

    GGN Mastering Credit.
  3. Auteur
    ruud
    Datum
    CGN komt niet tegemoet aan mij, om niet-terzakendoende NAW-gegevens te verwijderen. Voor et vsteggen van dergelijke gegevens ligt hu fout ten grondslag; herstel van die fout betekent ook het verwijderen van ten onrecte vastgelegde data. Duhh.
  4. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Het betreffende dossier staat niet op naam van de klager en is gesloten. De klager wordt niet meer opnieuw benaderd inzake deze vordering.

    GGN Mastering Credit.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen