Klacht GGN Mastering Credit: Incasso betalingsachterstand ontvangen voor nooit-bestelde zaken (Bol.com)

ruud

Vandaag 2-Feb '15 een incassobrief ontvangen gedateeerd 29-01-2015 voor een vermeende betalingsachterstand voor bestellingen bij bol.com op 23-12-2011 (!).
Aangeven staat een betalingstermijn van vijf (5) dagen na datum v/d brief.

Heb nooit zaken besteld in Dec-2011 bij Bol.com, noch eerdere over deze kwestie - van wie dan ook - bericht ontvangen.
Deze factuur is duidelijk een fout, anders had ik er wel eerder van vernomen.

Een brief van dit incassobureau dat ze stoppen met het verhalen van deze factuur op mij.

GGN Mastering Credit
    GGN heropend deze klacht, zodat deze kan worden afgewikkeld.

GGN Mastering Credit
    De klager heeft het bezwaar op diverse manieren ingediend bij GGN. Na onderzoek is gebleken dat wij niet de juiste persoon hebben aangeschreven. Wij bieden hierbij nogmaals excuses aan de klager aan voor het ontstane ongemak. Het dossiers is inmiddels gesloten.

GGN Mastering Credit.
    ruud
    CGN komt niet tegemoet aan mij, om niet-terzakendoende NAW-gegevens te verwijderen. Voor et vsteggen van dergelijke gegevens ligt hu fout ten grondslag; herstel van die fout betekent ook het verwijderen van ten onrecte vastgelegde data. Duhh.
    GGN Mastering Credit
    Het betreffende dossier staat niet op naam van de klager en is gesloten. De klager wordt niet meer opnieuw benaderd inzake deze vordering.

GGN Mastering Credit.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?