Klacht GGN Mastering Credit: Kan geen regeling meer aanvragen

Klachtnummer
# 416543
Gebruiker
Judoski
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een brief gekregen of beslaglegging, heb ik via de site netje een regeling aangevraagd want dat staat ook in de brief, kan ik geen regeling krijgen over het openstaande bedrag, ik moet het openstaande bedrag in één keer betalen. Ik kan het niet betalen in 1 keer , anders kom ik veder in de financiële problemen neem aan dat jullie dat ook willen verkopen, hoop graag op een reactie van jullie

De oplossing

Zorgen dat ik over het openstaande bedrag toch nog een regeling kan treffen anders is het bedrag in één keer op eisbaar en kom ik veder in de problemen

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Wij hebben u klacht ontvangen en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling.

    Wij streven er naar om uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

    Met vriendelijke groet,

    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben u op 23 januari een inhoudelijke reactie per e-mail toegestuurd. In verband met de AVG plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen