Opgelost door GGN Mastering Credit: mijn mobiel nummer wordt gebruikt door GGN zonder toestemming

theouithoorn

Na eerder contact met GGN te hebben opgenomen, doe ik mijn beklacht nu via deze weg,er bestaat een dossier met nummer .....06 waarvan een bewoner in Tilburg verantwoordelijk voor is,maar ik wordt continue last gevallen door telefoontjes en SMS berichten van die GGN,heb eerder verzocht mijn mobiel nummer uit systeem te verwijderen, maar volgens mij zijn ze bij GGN een beetje afwezig terwijl de vordering niet berust op mij maar wel continue lastig wordt gevallen en dit moet eens stoppen, heb geen betalingstermijn afspraak over de Nuon met een bedrag van €57,06

Dat mijn mobielnummer uit de systemen vandaan gehaald wordt, heb geen betalingafspraken staan
Nu geen last meer van telefoontjes

GGN Mastering Credit
    Wij bieden u onze excuses aan voor de telefoontjes en sms berichten. Wij kunnen ons voorstellen dat het voor u niet prettig is dat u benaderd wordt, terwijl u geen dossiers heeft bij ons. Wij hebben uw telefoonnummer dan ook verwijderd.

GGN mastering credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?