Klacht GGN Mastering Credit: Na mails voor regeling geen antwoord

Klachtnummer
# 553084
Gebruiker
Riethorst
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na 2 mails om een regeling aan te vragen geen antwoord ontvangen maar wel mails sturen dat er niet betaald is en dat ik als ik niet betaal voor de rechter moet komen

De oplossing

Mijn mails naleest en de regeling aan gaat voor het te laat is 4september

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen. In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar de e-mail die wij naar u verzonden hebben op 30 augustus 2021.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen