Opgelost door GGN Mastering Credit: Nep factuur door GGN

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 400603
Gebruiker
H.F. Alderse Baas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik word meermaal doormiddel van sms en mail door GGN benadert over het betalen van facturen

De oplossing

De nepfacturen oplossen en voorkomen bij anderen.

1 reactie

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uit onze gegevens blijkt dat wij een dossier van u in behandeling hebben. U ontvangt van mij per e-mail een overzicht van uw dossier. Mocht u verdere vvragen hebben over uw dossier dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 088 - 331 4500 of een e-mail sturen naar info@ggn.nl onder vermelding van uw dossiernummer.

    Met vriendelijke groet,

    GGN mastering credit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.F. Alderse Baas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verheldering, kon wel beter.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen