Klacht GGN Mastering Credit: Niet hanteren van beslagvrijevoet bij beslag vakantiegeld.

Anoniem

Na diverse inhoudelijke gesprekken en mails inclusief specificaties van inkomsten en uitgaven, bestaan minimum onder het bvv, weigert de GGN mijn ten onrechte ingenomen vakantiegelden te voldoen op mijn rekening. Gesprek op 23 mei 2016 is mij medegedeeld dat na een berekening op 20 mei 2016, GGN de gelden niet toekomt en onrechtmatig is ontvangen. Inmiddels na vele correspondentie en telefoons blijft GGN van mening deze ten rechte te hebben ontvangen. GGn zeer onbeschofd met de schuldenaren om, doorverbinding met de beslagafdeling is niet mogelijk.
Inmiddels is er een advocaat verwittigd, en een klacht voor de KBvG gaat vandaag de deur uit.

De vakantiegeld inclusief de wettelijke rente vanaf 23 mei 2016 graag terug op mijn rekening.

GGN Mastering Credit
    De klager geeft aan melding te hebben gemaakt bij de KBvG. De klacht gaat hiermee een officiële procedure in. GGN zal volgens protocol handelen. De klacht kan hierdoor niet verder op klachtenkompas.nl worden behandeld. Wij zullen de klacht op deze website afsluiten.

GGN Mastering Credit.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?