Klacht GGN Mastering Credit: Onprofessioneel gedrag van ggn
Details
Klacht
Ik heb van hun deurwaarder gehad en een brief dat ik moet betalen om naar een hoorzitting te gaan nou als ik kon betalen vind ik het niet erg maar hun hebben ook nog de laaste 2 maanden meer dan 800 euro van mijn salaris ingehouden terwijl in een mail van hun staat dat er maar 221 euro gepakt mag worden als beslag vrije voet ik moet door hun nu volgende maand mijn huis uit omdat ik mijn huur en gas water en licht niet kan betalen van de afgelopen 2 maanden kan zelf nauwelijks eten ik probeer ze nu al 2 maanden Te Berijken op verschillende manieren en ik krijg ze maar niet Te pakken.Met bellen zit ik meer dan een uur in de wacht rij en ik hoor niks en met emails krijg ik binnen 10 dagen een antwoord aleen alle antwoorden zijn compleet nutteloos
Buiten dat ze iligaal bezig is het gewoon belachelijk om mensen zo op straat Te zetten
Ik hoop dat jullie mij mischien kunnen helpen met vriendelijke groet Brendan Blokzijl
Gewenste oplossing
Het goed maken en Iedergeval mijn geld terug storten zodat ik niet op straat hoef Te leven en gewoon kan eten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.