Klacht GGN Mastering Credit: Onprofessioneel gedrag van ggn

Brendan

Ik heb van hun deurwaarder gehad en een brief dat ik moet betalen om naar een hoorzitting te gaan nou als ik kon betalen vind ik het niet erg maar hun hebben ook nog de laaste 2 maanden meer dan 800 euro van mijn salaris ingehouden terwijl in een mail van hun staat dat er maar 221 euro gepakt mag worden als beslag vrije voet ik moet door hun nu volgende maand mijn huis uit omdat ik mijn huur en gas water en licht niet kan betalen van de afgelopen 2 maanden kan zelf nauwelijks eten ik probeer ze nu al 2 maanden Te Berijken op verschillende manieren en ik krijg ze maar niet Te pakken.
Met bellen zit ik meer dan een uur in de wacht rij en ik hoor niks en met emails krijg ik binnen 10 dagen een antwoord aleen alle antwoorden zijn compleet nutteloos
Buiten dat ze iligaal bezig is het gewoon belachelijk om mensen zo op straat Te zetten
Ik hoop dat jullie mij mischien kunnen helpen met vriendelijke groet Brendan Blokzijl

Het goed maken en Iedergeval mijn geld terug storten zodat ik niet op straat hoef Te leven en gewoon kan eten
Ik moet informatie opsturen maar ik moet als nog door hun mijn huis verlaten omdat ik geen huur en gas water en licht kan betalen want als ze nou een keer niet mijn salaris in houden kan ik ook hun rekeningen betalen want ik krijg een brief van een hoor zitting en jullie weten dat ik niet kan betalen want jullie zeggen net dat jullie mijn hele salaris bijna inhouden dus jullie dwingen mij gewoon op straat Te zetten met vreselijke hooge schulden aleen omdat jullie een rekening sturen maar voor ik de rekening kan betalen maken jullie me eerst blut en dan sturen jullie deur waarden dat ik echt belachelijk on onprofessioneel maakt niet uit wat jullie van mij vragen het is gewoon iligaal iemand levens behoeftes zo afpakken

GGN Mastering Credit
    Geachte heer Blokzijl,

Om redenen van privacy kunnen wij op deze site niet inhoudelijk ingaan op deze klacht. Daarom hebben wij uw klacht per separate email van vandaag beantwoord.

met vriendelijke groet,
    GGN Mastering Credit N.V.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?