Klacht GGN Mastering Credit: onprofessionele benadering

Klachtnummer
# 578590
Gebruiker
klacht157
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In 2021 na het aangeven van een loonbeslag een behoorlijk onprofessionele reactie gehad van 1 van de medewerkers. Hierin werd mij verteld dat ik moest doorgeven wanneer mijn loonbeslag ten einde zou zijn. Ik heb deze medewerker te woord gestaan en hierbij aangegeven dat ik dit niet kon vertellen en er contact opgenomen moest worden met de schuldeiser. Hier kreeg ik de reactie dat het mijn probleem was en dit zelf maar moest oplossen. Gister een betalingsregeling willen treffen waarop ik vandaag een WhatsApp bericht kreeg met de tekst "De zaken zijn nog steeds niet geregeld...". Waarna ik de persoon in kwestie heb verteld dat ik dit een volkomen onprofessionele benadering vond. Hier werd weer behoorlijk onprofessioneel op gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik zou het op prijs stellen dat dit incassobureau iets humaner en professioneler met mensen om zou gaan. Hier valt ook situatiebegrip onder.

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen. In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht gesloten. De collega's die uw dossier behandelen hebben geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen, maar konden u niet bereiken. Ze hebben u gevraagd of u hen terug zou willen bellen.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen