Klacht GGN Mastering Credit: onprofessionele benadering
Details
Klacht
In 2021 na het aangeven van een loonbeslag een behoorlijk onprofessionele reactie gehad van 1 van de medewerkers. Hierin werd mij verteld dat ik moest doorgeven wanneer mijn loonbeslag ten einde zou zijn. Ik heb deze medewerker te woord gestaan en hierbij aangegeven dat ik dit niet kon vertellen en er contact opgenomen moest worden met de schuldeiser. Hier kreeg ik de reactie dat het mijn probleem was en dit zelf maar moest oplossen. Gister een betalingsregeling willen treffen waarop ik vandaag een WhatsApp bericht kreeg met de tekst "De zaken zijn nog steeds niet geregeld...". Waarna ik de persoon in kwestie heb verteld dat ik dit een volkomen onprofessionele benadering vond. Hier werd weer behoorlijk onprofessioneel op gereageerd.Gewenste oplossing
Ik zou het op prijs stellen dat dit incassobureau iets humaner en professioneler met mensen om zou gaan. Hier valt ook situatiebegrip onder.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.