Opgelost door GGN Mastering Credit: onterecht loonbeslag van 4 /5 jaar dan moelijk doen voor terug betalen

content Opgelost

m macdonald
ZE HEBBEN 4 JAAR LANG ONTERECHT GELD INGEHOUDEN OP MIJN INKOMEN DE BESLAG VRIJE VOET WAS BIJ HUN 981,00 MIJN INKOMEN 933 DUS ONTERECHT BESLAG gelegd dan niet terug willen betalen HOE IS DIT MOGENLIJK IN 2017?? AFZ M MAC DOSSIER NR.00759484
HEB STEEDS VERSCHILLENDE MENSEN AAN DE LIJN als ik vraag wie behandelt mijn dossier zegt die vrouw ja nou iedereen??
plus vrouw zegt ja ik moet t geld gaan halen bij de duo waar de schuld is onstaan dis toch ongelooflijk jullie doen onterecht beslag op mijn inkomen tog toch niet DUO????

12 MAANDEN TERUG REKENEN VAN INGEHOUDEN BEDRAGEN INC. VAKANTIE GELD VAN 2016 JA \ EN NIET ZEGGEN JA IS AL NAAAR DUO GESTUURD DAAR KAN IK NIETS AAN DOEN TOCH u heeft bij mij onterecht ingehouden DWI IS OOK GELIJK GESTOPT MET INHOUDEN 2017 MEI

GGN Mastering Credit is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

help ggn Hanteert Niet de Juiste Loon Beslag mensen let OP ZIJN DIEVEN

help ik ben bestolen door GGN
redelijke oplossing had beter gekund .maar het zij zo . een voordeel is dat nu de schuldeisers weten dat er nu weinig valt te halen bij mij. i.v.m Krediet schuldhulp aanvraagJa, als de oplossing wordt nagekomen

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?