Klacht GGN Mastering Credit: Onterecht loonbeslag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 539659
Gebruiker
ML Bootsma
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik hsdet ggn een accoord over een finale kwijting
Het betreft een huurschuld, vonnis van, juli 2014, hun opdrachtgever woningstichting de zaligheden uit eersel, brabant
Nooit hoorde ik ze
In november 2020 nam ik contact met ggn op
Ik stelde finale kwijting voor

Zij, ggn, ging accoord
Derhalve wilde ik dit vastleggen in een vso
Vaststellingsobereenkomst, door een jurist
Ggn weigerde dit
Vervolgens legde zij loonbeslag
Ze nemen de helft van mijn inkomen

Nu raak ik binnen een maand dakloos
Ik vraag hun al 5 maanden om de zaak te herzien, zeker de beslagvrije voet

Ik ben bijna 60, heb een hersen infarct gehad en heb meer lichamelijke problemen

Ggn oontwricht mijn leven totaal

Als een zieke bijna 60 jarige kan ik k letterlijk onder een brug gaan wonen

Medische behandeling kan ik niet betalen

Maw ggn en woningsticjting de zaligheden vermoorden mij langzaam

De oplossing

Dezaak fatsoenlijk en dat ze zich aan hun afspraken houden

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen. In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet, GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw nieuwe klacht behandeld. Bovenstaande klacht hebben wij samengevoegd met de reeds lopende klacht K2104 0014.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN


Uiteindelijke oplossing

Auteur
ML Bootsma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing Oplichters zoals ggn heeft gewoon vrij spel Legale maffia is het
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen