Klacht GGN Mastering Credit: Onterechte inbeslagname

Klachtnummer
# 190159
Gebruiker
Bianca1974
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had een loonbeslag van 457 euro nu komt er van de week ineens iemand foto maken van mijn auto zonder dat ik dit wist ...de meneer ik kwestie aan gesproken waarvoor dit was...werd totaal onverschillig gedaan en gezegt u krijgt de brief vanzelf op u mat.
Vandaag was ie daar....wat blijkt gebeld met ggn nu was mijn loonbeslag gestopt na 180 euro nooit bericht van hun gehad bleef dus 277 euro staan....als jullie mij daar een bericht over hadden gedaan had ik dat zelf kunnen betalen....maar nee krijg zo uit het niets een beslag op mijn auto en een bedrag van 898 euro? Dit kan toch gewoon niet waar zijn.....vind dit echt niet kunnen jullie hadden mij iets kunnen sturen van loonbeslag is gestopt en staat nog 277 euro open ...

De oplossing

Ik betaal gewoon wat ik nog moet betalen en dat is dus die 277 euro en geen 898 euro.
Jullie hadden echt even een bericht kunnen doen dat dat nog open stond .....ik ging ervan uit dat het nog steeds via het loon ging wist dus van niets.
Heb nu ook maar mijn rechtsbijstand erbij ingeschakeld aangezien ik er per telefoon niet uit kwam met jullie en niet echt vriendelijk werd behandeld ook dat nog....

3 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen
  2. Auteur
    Bianca1974
    Datum
    Nog steeds niks gehoord hoop snel wat te horen!
  3. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Wij hebben de klacht op 14 oktober 2016 in behandeling genomen. Op 18 oktober 2016 is er een uitgebreide toelichting aan de klager verzonden. In verband met de privacy van de klager gaan wij op deze website niet verder in op de kwestie. De klacht wordt momenteel afgewikkeld.

    GGN Mastering Credit.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen