Klacht GGN Mastering Credit: Te dom om te frauderen

Grote Gekke Neanderthalers

Ik kreeg een brief van deze k*tclub dat ik een openstaande termijn van €25,- euro van een betalingsregeling voor een bedrag van €121,54 niet betaald zou hebben mbt tot een factuur van Menzis. Nogal dom, want ik ben al een jaar of drie niet meer verzekerd bij Menzis en bovendien werd de premie altijd automatisch afgeschreven. De nige declaratie die ik ooit heb ingediend is van mijn tandarts en dat is toevallig mijn neef dus ik weet heel zeker dat die keurig betaald zijn En wat écht telt: Ik weet van geen betalingsregeling! Ook wel opmerkelijk: Het échte GGN zit in Den Bosch en heeft een ander telefoonnummer. Deze fakers zitten zogenaamd in Rotterdam. En wat me nog het meest verbaasd is dat de echte GGN niks tegen dit soort praktijken onderneemt.

Zichzelf opheffen mar dat zal niet meevallen als je niet bestaat.

GGN Mastering Credit
    Geachte heer, mevrouw,

wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen. In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, GGN
    GGN Mastering Credit
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen via het door u opgegeven telefoonnummer. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken en schijnt het telefoonnummer niet juist te zijn. Wij hebben uw klacht hierdoor helaas niet verder kunnen behandelen en inmiddels gesloten. Wij verzoeken u vriendelijk de juiste contactgegevens aan ons door te geven wanneer u nog een reactie op uw klacht wilt ontvangen. Wij zullen de klacht dan heropenen en alsnog behandelen.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?