Klacht GGN Mastering Credit: Terugbetaling

Klachtnummer
# 589399
Gebruiker
Pietje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik had een beslaglegging en er was teveel en het restanten bedrag zou ik terug krijgen 14 dagen verder en heb me geld nog niet terug

Gewenste oplossing

Zo snel moeilijk mij geld terug want als ze moeten betalen zijn ze niet thuis maar wel met incasseren dan zijn ze vlug met terug betalen niet

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.

    In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar het telefoongesprek dat wij vandaag, 31 maart 2021, met u hebben gehad.

    In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    GGN

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen