Ik had een beslaglegging en er was teveel en het restanten bedrag zou ik terug krijgen 14 dagen verder en heb me geld nog niet terug
Gewenste oplossing
Zo snel moeilijk mij geld terug want als ze moeten betalen zijn ze niet thuis maar wel met incasseren dan zijn ze vlug met terug betalen niet
2 reacties
Auteur
GGN Mastering Credit
Datum
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. We streven er naar uw klacht binnen 10 werkdagen te behandelen.
In vertrouwen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, GGN
Auteur
GGN Mastering Credit
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar het telefoongesprek dat wij vandaag, 31 maart 2021, met u hebben gehad.
In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, GGN
Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.