Klacht GGN Mastering Credit: Teveel beslagleging

Miramoerland

Er is zonder juiste info over mijn inkomsten en uitgaven van vastelasten een berekening gemaakt over mijn beslagvrije voet .
Volgens jullie is die € 6.18,00 tewijl ik weet dat dat niet juist is
Mijn beslagvrije voet is namelijk €1, 055,00
Ik heb die opgevraagd bij het gerechtskantoor
Ik probeer te bellen maar , niet te bereiken zolang moet men wachten aan de telefoon.
Ik heb dit zelfde probleem al eerder meegemaakt met een andere incassoburo (bazuin&partners) waardoor ik de huur/ en het energiebedrijf waar dit dossiernr over gaat niet meer kon betalen en vervolgen me huis kwijt ben geraakt.
Hoelang gaat het duren voordat ik mij leefgeld €227,00 terug krijg op mijn rekening ?
Niet nogmaals 4 maanden hoop ik ,maar deze week nog .
Fijn om zo mijn kerstdaggen tegemoet tegaan.

Graag voor de feestdaggen me eet gekd terug te hebben zidat ik jet me kleinkind nog een maaltijd kan benuttigen voor kerstavond

GGN Mastering Credit
    GGN verzoekt de klager stukken toe te sturen, zodat er een herberekening van de beslagvrije voet kan plaatsvinden. Wij adviseren de stukken in te dienen via mijnincasso, zodat deze sneller in behandeling genomen kunnen worden. Er is vandaag een brief verzonden aan de klager met meer informatie.

GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?