Klacht GGN Mastering Credit: Totale miscommunicatie, enonrechtmatig loonbeslag

content Niet opgelost
4xrechtvaardigheid

Heb mijn adres aan u doorgegeven voor 20-10-2017, want daar heb ik post van dossiernummer 24130474 ontvangen en een brief van jullie staat op deze datum gedateerd. Toch zijn er desondanks stukken naar Laurierstraat 110 te Den Haag gestuurd. Het lijkt me duidelijk dat de fout bij jullie verwerking en communicatie ligt.

Bovendien ben ik mijn betalingsovereenkomst van maandelijks E175,-, keurig nagekomen zoals ik aan kan tonen, en had ik een mondelinge afspraak zoals gewoonlijk binnen tien maanden contact op te nemen, of er iets veranderd is in de uitgaven. Bovendien heb ik me laten vertellen dat zodra je een bedrag betaald zonder tegenbericht dit gerechtelijk als een stilzwijgende betalingsregeling overeenstemming wordt beschouwd. Ik heb bovendien expliciet gevraagd om een overzicht hetgeen mogelijk eveneens naar Laurierstraat 110 te Den Haag is gestuurd.

Desondanks dat telefoniste toegaf dat er een fout is gemaakt werd het loonbeslag doorgezet. Bovendien weet ik dat ik in mijn recht staat doordat ik me juridisch heb laten adviseren.

Omdat er dus fouten zijn ontstaan in de communicatie, die voor een groot deel bij jullie liggen, wil ik u vriendelijk doch dringend verzoeken de beslag vrije voet zo spoedig mogelijk op te heffen, en hiervoor in de plaats een betalingsregeling opnieuw te treffen van E175,- per maand.

GGN Mastering Credit
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt onze reactie binnen 10 werkdagen. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit
    ...we wachten daarop..
    GGN Mastering Credit
    Geachte heer, wij hebben u zojuist een reactie gestuurd naar aanleiding van uw klacht. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

4xrechtvaardigheid
Opnieuw vaststellen van de beslagvrije voet. Geen behoefte aan de papieren rompslomp. Er is niet toegegeven dat er post naar een verkeerd adres is gestuurd terwijl er andere post al eerder naar het juiste adres was verstuurd namelijk op 20-10-2016 is er een brief naar mijn juiste adres gestuurd, en daarna post naar mijn oude adres.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?