Klacht GGN Mastering Credit: Verkeerde beslagvrije voet berekend en beslag op uitkering gelegd

Klachtnummer
# 115531
Gebruiker
J@ck1967
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Door GGN is een verkeerde beslagvrije voet berekend. Dit heb ik ook aangegeven maar vanwege een werkachterstand kan men dit nu al ruim drie weken niet corrigeren. Na het exploot op 19 mei heb ik gelijk contact opgenomen en aangegeven dat de berekening niet klopte aangezien ik vader ben van een zoontje van 6 en dus geen alleenstaande. Door hun loonbeslag kom ik nu in de knel met mijn overige betalingsregelingen en kan ik mijn zorgpremie niet voldoen. De eerdere exploten zijn, volgens GGN, bezorgd op een adres waar ik niet woonachtig was. De medewerkers reageren onbeschoft aan de telefoon; de opmerking dan had u maar niet in deze problemen moeten komen, ophangen als de vragen te moeilijk worden enz. Ik bel twee keer per week, dat is wat er door een medewerker is aangeraden, blijf zo veel mogelijk bellen. Ook nam ik inmiddels telefonisch contact op met de rijksoverheid. Zij vertelde dat GGN wettelijke verplicht is snel te reageren.

De oplossing

Correcte berekening beslagvrije voet, opheffen loonbeslag en normale betalingsregeling treffen zodat ik niet in de knoei kom met andere schuldeisers, uitleg van GGN aan CJIB waarom ik door hun mijn zorgpremie niet kan betalen. Behandeld worden als mens!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    De klager heeft deze klacht destijds op verschillende manieren aan GGN voorgelegd. Het probleem is destijds opgepakt. Het betreffende dossier is inmiddels gesloten.

    GGN Mastering Credit
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Gezien bovenstaande zien wij de klacht als afgehandeld.

    GGN Mastering Credit

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen