Klacht GGN Mastering Credit: wil dat de vordering wordt opgeschort maar zij dwingen mij om 20 euro te betalen per maand

sad Niet opgelost
F. Duin

wij hebben een openstaande vordering bij ggn maar zij willen de beslagvrije voet niet respecteren
zij geven aan dat ik 20 euro per maand moet betalen tot de vordering is afgelost. maar wij leven van 1230 euro in de maand gezin met 2 kinderen van 2 en 5 en voor ons is 20 euro ook teveel

ik heb ze gebeld en zeggen dat ze niets kunnen doen als ik geen 20 euro betaal dan gaan ze beslag leggen op mijn wia uitkering en dan zien ze wel verder
ik heb aangegeven dat zij alle info van mij hebben maar dat deert niet zeiden zij gewoon betalen

ik wil dat het bedrijf de zaak opschort en een voorstel doet tegen finale kwijting een derde wil een bedrag betalen ongeveer 20 procent

GGN Mastering Credit
    Geachte heer of mevrouw,

Uw klacht is in behandeling bij de verantwoordelijke afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

GGN
    F. Duin
    Goedendag helaas nog geen antwoord gekregen op de klacht
    Betreft ggn

F. Duin
Wel contact gehad maar nog niet opgelost

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?