Opgelost door GGN Mastering Credit: Zeer slechte communicatie van u kant

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 298406
Gebruiker
Bundymax
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer mevrouw er liep bij u een vordering waar nog een klein bedrag van betaald moest worden er was al beslag op mijn auto gelegd en die zou op 06-04-2018 verkocht worden toen ik die eerste melding daar over kreeg heb ik gelijk met jullie gebeld en een afspraak gemaakt dat ik het bedrag op 28-03-2018 zou betalen dat was goed en de verkoop en het aanplakken zou stop gezet worden nu zag ik bij thuiskomst dat er een brief en een aanplakbiljetten op de deur hing ik was erg boos en heb gelijk gebeld met een medewerker mevrouw holdsker als ik het goed schrijf zij zag inderdaad dat die afspraak gemaakt was dus vindt het zeer slordig dat ik zo aan de schandpaal genageld wordt zie graag een gepaste oplossing van u hoe dit opgelost kan worden.

De oplossing

Zie graag een gepaste oplossing voor dit verveelde geval

2 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heijmink,

    Uw klacht is in behandeling genomen en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. U zult spoedig een reactie ontvangen op uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    GGN mastering credit
  2. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,
    Wij hebben u op 30 maart 2018 telefonisch gesproken. Wij gaan ervan uit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag.
    Met vriendelijke groet,
    GGN mastering credit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bundymax
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een goed telefoon gesprek Excuses en een mooie bos bloemen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?