Klacht GGN Mastering Credit: zie boven

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 345699
Gebruiker
Belachelijk##
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Zonder vooraankondiging beslagvrije voet aangepast van ruim 1600 euro naar 885 euro, navraag bij GGN gedaan ze konden mij geen uitleg geven waarom ze dit gedaan hebben. De persoon van de frontoffice vond het zelf ook schandalig en kreeg bij de desbetreffende afdeling ook geen reden op. Ik kreeg het advies om stukken op te sturen. Vindt het echt schandalig hoe GGN hiermee omgaat, er ligt al een aantal jaren beslag op mijn salaris en ineens bepaald iemand daar om mijn beslagvrije voet aan te passen, terwijl er in mijn situatie niets is veranderd!!

Gewenste oplossing

zo snel mogelijk de beslagvrije voet weer aanpassen zodat ik mijn maandelijkse rekeningen weer kan betalen!!! het lijkt mij niet de bedoeling om mij hierdoor zwaarder in de problemen te krijgen
Geboden oplossing
Ik heb een voorlopige vaststelling over mijn beslagvrije voet gekregen van GGN, echter 1 week geleden mijn stukken via mail doorgestuurd, daarna niets meer gehoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij hebben kennis genomen van uw klacht. Wij zullen hier op korte termijn per separate email nader op reageren.

    Met vriendelijke groet,
    GGN Mastering Credit N.V.
  2. Auteur
    Belachelijk##
    Datum
    Alvast bedankt, graag op korte termijn een reactie, dit ivm verwerkingstijd bij mijn werkgever! Het betreft dossiernummer 3345303/2618386,
    Als u even in het dossier kijkt van dossiernummer 2618386 kunt u zien dat er in augustus 2018 een veel hoger beslagvrije voet is vastgesteld door jullie. Omdat de belastingdienst ook een loonvordering heeft gedaan hebben zij voorrang. Vanaf augustus tot en met heden is er in mijn situatie niets veranderd.Ook wil ik graag van u weten waarom ik niet op denhoogte bent gesteld van de wijziging maar wel mijn werkgever, volgens een medewerker van uw front-office toonde de persoon die bij u over de loonvordering gaat weinig symphatie, ik moest maar alle documenten opsturen! Waarom? Ik zal ook een klacht indienen bij de nationale ombudsman en KBVG, want zo ga je niet met mensen om!!
  3. Auteur
    Belachelijk##
    Datum
    Zoals verwacht, geen reactie van GGN ontvangen, echt schandalig,
  4. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Uw opmerking dat u geen reactie heeft ontvangen, bevreemdt ons. Wij hebben namelijk d.d. 23 januari 2019 zowel u als uw werkgever schriftelijk nader bericht. Omdat wij de wetgeving op het gebied van bescherming van de privacy dienen te respecteren, kunnen wij op dit platform hier inhoudelijk niet op ingaan. Wij verwijzen u naar de d.d. 23-01-2019 verzonden email/brieven.

    met vriendelijke groet,
    GGN Mastering Credit N.V.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen