Klacht GGN Mastering Credit: Zijn niet te bereiken en reageren niet op mijn ingezonden digitale formulieren met bewijstukken

Klachtnummer
# 353559
Gebruiker
Osorryhoor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterechte aanmaning

De oplossing

Incasso vordering intrekken

1 reactie

  1. Auteur
    GGN Mastering Credit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    U heeft eenzelfde klacht gemeld op de site van klacht.nl. Vandaar uit is uw klacht in behandeling genomen. Wij zijn thans in overleg met onze opdrachtgever en wij zullen u op korte termijn nader berichten.

    Met vriendelijke groet,
    GGN Mastering Credit N.V.

Ook een klacht indienen over GGN Mastering Credit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen