Klacht GGZE: Zie hierboven

sad Niet opgelost
nee, niet nodig

Ik heb in 2016 tijdens een opname bij de Grote beek(GGzE) verkeerde medicatie gekregen( morfine waarvan bekend was dat ik daar niet tegen kon) en ondanks de afspraken dat ik na behandeling van mijn ptss een woning zou krijgen, als dakloze met een zeer pijnlijke rughernia op straat gegooid. Tot op heden ben ik daardoor nog steeds dakloos. een ingediende klacht is "gewoon" ongegrond verklaard zonder mij te woord te staan; ook door de Raad van bestuur! Mijn talloze verzoeken voor een zeer nodige her-opname worden al jaren genegeerd, gemaakte afspraken idem, heb mij daardoor nog steeds niet kunnen laten opereren aan mijn 3e rughernia, ben tijdens mijn opname bestolen van mijn laptop en andere eigendommen en slechts een klein deel vergoed gekregen. Mij is het verblijf aldaar in 2016 onmogelijk gemaakt( tussen herrieschoppers en luide muziek draaiende mede-patiënten terwijl men wist dat ik daar vanwege mijn ptss niet tegen kon en er andere rustige verblijfwoning waren. Tevens heeft Housing First van de GgzE mij tot 3 keer toe geweigerd waardoor ik nog steeds dakloos ben(ook de klacht hiertegen is zonderoverleg ongegrond verklaard en de GGzE weigert al jaren de naam van hun verzekeraar bekend te maken. Hier is sprake van ernstige zorgverzuim, grove nalatigheid, ongelijke behandeling en zelfs discriminatie met zware teloorgang en letsel als gevolg; het toebrengen van letsel op indirecte wijze. tevens werd ik beschuldigd van drugsgebruik terwijl een door mij geëiste urine-controle teneinde mijn onschuld te bewijzen niet werd toegestaan. Ik word nu al jaren door de GGzE genegeerd, "leef" dientengevolge als dakloze op straat en ben daardoor voortdurend ziek.

Middels een directe her-opname en het houden aan de gemaakte beloftes en afspraken. En vanzelfsprekend een schadevergoeding!

GGZE is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

nee, niet nodig
    Bij deze eis ik dat mijn klacht afgehandeld wordt!

nee, niet nodig
Mijn klacht is totaal genegeerd!

Ook een klacht indienen over GGZE?