Klacht Ghalia: Geen contact en geen levering

Klachtnummer
# 490860
Gebruiker
Qwerty
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben op 16 oktober een bestelling geplaats en daarna niets meer van het bedrijf vernomen. Dat is nu 2 weken geleden terwijl de levering binnen 2 of 3 dagen zou plaats vinden. Helaas niet gebeurt en het bedrijf reageert ook niet op mailtjes, belletjes (krijgt een automatische voicemail die zegt te mailen...) of het contact formulier op de site.

De oplossing

Informatie over de levering en een daadwerkelijke levering! Of anders het geld graag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ghalia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ghalia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen