Klacht Giant: diefstal bij klaarlichte dag

Paul

Wij hebben een Giant Twist 1.0 van 7 jaar oud; hiervan zijn de accu's steeds sneller uitgeput na het laden. De dealer waar wij de fiets hebben gekocht, is failliet. De accu's + lader hebben wij laten testen door een andere Giantdealer. Klacht 1: deze dealer brengt € 24,95 in rekening voor het testen. Klacht 2: na de test blijkt, dat de accu's vervangen dienen te worden, de lader ook.. De accu's kosten € 600,00 per stuk, de lader € 200,00
Wij moeten dus € 1400,00 uitgeven om een fiets van 7 jaar oud 'rijdbaar' te houden.
Aangezien de fiets nog niet beschikt over een zogenaamde 'vrijloop', valt er zonder elektrische ondersteuning niet mee te fietsen. Het komt er dus op neer, dat je een fiets van 7 jaar oud, die € 2200,00 heeft gekost 'gewoon' weg kan gooien..... of je moet laten uitkleden door een bedrag van € 1400,00 uit te geven. SCHANDALIG

Coulance ten aanzien van de vervangingsprijs van de nieuwe accu's + lader.
De prijs van de accu's + de lader staan niet in verhouding tot de waarde van de fiets.
Zonder goede accu's + lader is de waarde van de fiets nihil.
Voor € 1400,00 kun je ook een goede nieuwe fiets kopen. Ik vind het echter onaanvaardbaar om een fiets van 7 jaar oud weg te gooien.
Het lijkt mij, dat € 250,00 ruim betaald is voor een nieuwe set accu's + lader!

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?