Klacht Giant: Een verrotte nieuwe Giant fiets

w.voskamp

Mijn nieuwe fiets Giant gekocht in Buren onder klantnummer 3160 t.n.v. W.Voskamp Staartmolenstraat 47 Culemborg 4105 XH .
Binnen twee en halfjaar is deze dure fiets voor de zo veelste keer naar de Arvel gestuurd, via Arvel is de fiets al eens opgestuurd naar U fabriek en geheel repareet maar de klachten blijven , . IK VRAAG MIJN AF HOE VERROT MOET DE FIETS ZIJN voor dat er eindelijk eens wat reaktie komt van de Fabriek zelf.
Ik heb spijt als haar op mijn hoofd deze ooit gekochte GIANT fiets , ik zal dan ook niet nalaten waar ik ben U merk geheel af te kraken, ik heb altijd een giant fiets gehad maar deze is wel het toppunt van verrotte fiets kwalitiet.
Ik weet niet of er ooit nog eens iemand gaat reageren op mijn NOODKREET, maar mocht dat wel zo zijn , vraag dan eens even de gegevens op vanboven genoemde klantnummer bij Arvel te Buren .
Ik ben het gewoon goed zat deze week gaat hij voor de zoveelste keer weer helemaal vernieuwd worden.

A.U.B. mijn betaalde geld terug, of eindelijk eens een nieuwe fiets die het goed doet.

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Giant?