Klacht Giant: fietscomputer op de e-bike twist go Double power makkelijk te ontregelen

Martinrot de

Op het stuur zit een ronde elektrische ontvanger met 3 contact pinnen diamet ongeveer 30 mm.
de Computer waar mee je alles kan inschakelen moet je daar op draaien deze heeft een grootte van ongeveer 50 x 85 mm waardoor deze bij het minste geringste of scheef er op kan of bij enigzins stoten er van af klikt.
Mede omdat de 3 plastic geleidings vormen een minimale hoogte ongeveer 1mm hebben die als kraag dit tegen moeten houden!
Dus een zeer ondeugdelijke konstruktie.
Na 3 weken aanschaf ging het al fout (vervangen door de winkel)gratis service.
Toen na 4 weken helaas mijn losse regenjas raakte door de wind het schermpje van achteren.(is niet beschermd)dus ja hoor weer defect.

Nu na levering kosten 48,50 euro.Graag vergoed.
Punt 1 waarom is de achterplaat niet net zo groot als het computerscherm!
Kracht x arm regel werktuigbouwkunde!
Zal wel design zijn .....maar ondeugdelijk dus!
Dus wil ik mijn 48,50 euro terug zien en een goede en juiste en deugdelijke computer,die ook beschermt is tegen een tikje.
I.p.v een ronde 30mm plaatje een grotere achterplaat zodat je ook deze niet van welke kant af ook er zo maar kan aftikken.

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Giant?