Klacht Giant: Giant twist Single 26 Volt werkt niet goed, ook na meerdere reparaties

tonboumans

We hebben sinds begin van dit jaar een Giant twist Single 26 Volt. In de eerste weken voldeed de fiets aan zijn verwachting, echter daarna is de fiets 2 x terug geweest naar de fietsenmaker. De fiets doet het dan een tijd redelijk en vervolgens krijg ze de problemen weer terug. De problemen zijn:
- De fiets geeft steeds minder ondersteuning naar verloop van tijd (batterijen zijn vol).
- De fiets loopt zwaarder als de ondersteuning uit is (remmen zijn het niet, deze zitten los van het wiel)
- De batterijen zeer snel leeg zijn, ze fiets redelijk kortere stukken naar haar werk en toch zijn de batterijen snel leeg
- Tijdens het rijen valt de ondersteuning plotseling weg valt.
- Nu vanavond begon plotseling het tweede led te knipperen in het rijtje van de batterij lampjes. De fiets werkte wederom niet goed. Na het uitschakelen en wederom inschakelen kon ze weer verder fietsen.

Fiets onderzoeken door Giant en juiste reparaties uitvoeren zodat we plezier aan deze fiets hebben

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?