Klacht Giant: nieuwe fiets valt uit elkaar

Klachtnummer
# 97731
Gebruiker
Boze_fietser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwe Giant Argento gekocht bij Profile Vander Linde in Amere op 17-01-2015. Afgelopen zaterdag maakte ik een fiets tocht, in totaal heb ik er 106 km mee gereden, toen plotseling het zadel afbrak.
Ik heb ruim een uur moeten lopen naar het dichtstbijzijnde station om weer thuis te kunnen komen. Het bedrijf wil dat ik de fiets naar de winkel breng (weer kilometers lopen naar een station) en dan afleveren . De fiets ophalen of ter plekke bij mij thuis repareren kan alleen tegen kosten.

De oplossing

De fiets moet zonder kosten worden opgehaald gerepareerd en terug gebracht, of de reparatie moet bij mij thuis worden gedaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?