Klacht Giant: Slechte accu's.

Han

Op 07-08-15 hebben wij 2 Giant ease-e +2 dn7 fietsen gekocht bij Methorst in Veenendaal. Vanaf het begin is de actieradius van deze fietsen ca. 50 km i.p.v. 120 km. zoals beloofd bij de verkoop en in de folder van Giant. Vele malen terug geweest bij Methorst. Bij 1 fiets is de driver vervangen, echter zonder resultaat. Op beide fietsen zijn de accu's gereset, echter zonder resultaat. Na vele bezoeken en telefoontjes aan Methorst hebben wij sterk de indruk dat we aan het lijntje worden gehouden. Er wordt niets opgelost.
Als er vertegenwoordigers bij Methorst komen om de zaak te bespreken, worden er mogelijke oplossingen besproken. Maar er worden door Giant geen harde toezeggingen gedaan om het probleem op te lossen.
Giant heeft ondeugdelijke producten geleverd, die totaal niet aan de verwachtingen voldoen.

Deze fietsen hebben een accu van 400 Wh. die duidelijk niet de prestaties kan leveren die Giant belooft. Lever twee nieuwe accu's van 500 Wh. en het probleem is grotendeels opgelost.

Wij vinden dat Giant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Giant?